LUGNT BLIR DE

Har varit lugnt i dag. Trött som vanligt. Men man tog sig ut träffade Ida och Mathias och hans son Linus. Vi åt glass och tog det lungt. Blev en promenad och fika hemma hos dom. Var trevligt. Handlade i affären varsin sallad ingen av oss orkade göra mat. I morrn blir det laxfile i ugn och potatisgratäng mums mums. I kväll blir det bara lugnt kolla på film. Har så ont i huvudet med inge kul alls. Hoppas jag kan få svar från försäkrinskassan snart med. Ska inte behöva ta så lång tid hoppas jag. Mår inge bra psykiskt heller men det är som alltid. Är orolig för sommaren att man inte kan ha råd att göra något roligt tillsammans med vänner och Patrik. skulle så gärna vilja åka i väg någonstans i sommar. Sen vill jag ju såklart gå och kolla på faneventet i Sthlm 21 Juni. Vill också se midnattsvisningen av Eclipse för man kommer att få se alla filmerna innan. Var på liknande förra året och det var helt otroligt. Hoppas någon vill gå med mig på det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback