GRILLAT OCH FIRAT JENNY

Har haft en jättehärlig helg. Började med att man grillade här hemma tillsammans med goa vänner. Blev mycket skratt och god mat. Är inte helt fel att grilla heller. På kvällen blev det lugnt sen tillsammans med patrik. På lördagen blev man tagen på sängen, eller jag menar väckt av dörrklockan. Jenny och Sofia kom förbi. Gick tillsammans en sväng på byn handlade mat skulle nämligen äta sallad tillsammans hos Jenny och Erik. För att vi skulle såklart fira Jenny på hennes födelsedag.  Var jättetrevligt satt ute i solen och åt den goda salladen. Blev även då mycket skratt, i trevligt sällskap. Men man fick lida av allergin. Fast den försökte man inte tänka på trots att man höll på att krevera ibland. Det spelades kubb också. Iallafall några var intresserade av det. Senare så gick jag jenny och sofia till Brorsans uteställe här, vi var dom enda tjejerna där..... Har aldrig hänt mig förr. Var riktigt härligt att gå dit med tjejerna. Blev mycket skratt och snubbel på vägen, men inte av mig... jag var så nykter så. Eftersom det var så lite folk så fick vi sällskap av 2 st killar vid vårat bord.  Var riktigit trevligt. Men man hade så ont i magen och mådde illa usch var inte kul alls. Sen när de stängde vid 01.00 var jag så tråkig att jag ville gå  hem medans jenny, sofia och killarna fortsatte med lite efterfest. Patrik var då kvar hos Jenny och umgicks med killarna istället. Var så trött så det blev sängen för mig på en gång då.



I dag blev det glass med Jenny och erik och deras 2 underbara barn. Såg några jättecoola bubblor komma åkande fick det till 4 st. Så var tvungen att fota dom. Åt pizza tillsammans också gott var det. Hoppas man kan komma i väg och bada i veckan med helts furuviks badet eller örbyhus badet.





Kommentarer
Wiilow [ foto tankar känslor ]

å fina bilder och mysigt det lät!



KRAMAR

2010-07-06 @ 22:42:59
URL: http://wiilow.blogg.se/
Wiilow [ foto tankar känslor ]

Å vad kul, jag blir verkligen avis....jag vill se den oxå men just nu har jag inte råd....



Hur mår du nu? Bättre?

2010-07-07 @ 03:49:32
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback