TANKARNA FLYGER OCH FAR.

Ja så har dagen varit som vanligt. Blir bara mer och mer orolig för min vikt. Har nog inte vägt så här lite på evigheter. Visst har jag alltid varit smal men inte såhär. Känns som man bara velar, ska jag eller ska jag inte väga mig, vill ju veta men samtidigt kommer jag bara att bryta i hop. Har svårt att visa mig ute nu när man inte ska klä sig så mycket pga värmen. Hatar min kropp, Blir bara värre och värre, förr hade jag inte lika mycket problem kunde bada och så. Nu känns det som att jag knappt kommer att kunna göra det. Men jag måste ju göra det i denna värmen. Köpte iallafall ett par shorts i dag som jag kan ha över bikinitrosorna. Jag hoppas det kan hjälpa lite iallafall.
Har fått en tid hos läkaren den 2 Augusti då jag ska ta upp allt med min vikt, får oförklariga blåmärken, sen mina tånaglar ser inte fina ut alls.

Förstår inte vad som är fel med min mage, kan knappt äta mat utan att få kramper i magen och måste springa på toa. Som tur är så är det bättre med allergin iallafall tack vare min spruta jag fick.

Vill så gärna se Eclipse igen också. Vill göra så mycket i sommar, åka till Allsång på skansen, Furuvik. Jag hoppas att det kan gå att fixa på något sätt.



Kommentarer
Wiilow [foto tankar känslor]

Men älskade Johanna du ska inte hata din kropp. Du är vacker som du är! förstå det.



Jag blir med orolig för din vikt.

Ta upp allt med läkaren och öäven dina tankar.



Var inte din pappa läkare oxå?



Många Kramar

2010-07-16 @ 03:36:07
URL: http://wiilow.blogg.se/
Anonym

Hej! Det skulle vara guld värt om du ville gå in här och rösta på mig:



http://snoocxz.blogg.se/2010/july/utkast-juli-15-2010.html



Du behöver bara skriva nr 12 som kommentar! Du kan rösta en gång per dag! (du behöver inte säga till om du har röstat, för det ser jag ^^)



Om du inte gillar SPAM så ber jag om ursäkt och så är det bara att du raderar kommentaren.

2010-07-16 @ 09:28:38
URL: http://truejenny.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback