SO MANY TEARS

Ännu en dag med smärta, ångest, oro över vad som ska hända. Värmen gör ju inte saken bättre. Förstår inte vad som har börjat hända med mig, Kan snart inte göra saker. Hatar mig själv för allt som har hänt. Kan snart inte gå ut längre, utan att behöva skämmas för mig själv. Ångesten är så stark hela jag skakar. Ser snart ut som ett levande skelett. Hur ska jag kunna komma ut och bada om jag bara vill springa och gömma mig när jag har fått på mig bikinin.


Ska försöka att få tag på min husläkare för att kolla upp detta. Men är verkligen så svårt att komma i gång.

Saknaden blir bara starkare och starkare för varje dag. Tänker på dig varje minut, finns inga ord som kan beskriva sorgen som jag känner som river sönder mig innefrån. Ligger snart nere på botten. Om jag inte gör något åt detta.

Kan ju inte ens äta normalt längre, vill knappt se mig i spegeln längre. För min spegelbild är inte längre jag.



Kommentarer
Wiilow [ foto tankar känslor]

Jo, det vill jag såklart....men orkar du skriva många inlägg då? Jag vet inte om jag har tid att uppdatera en blogg till.



Jag tänker på dig Johanna! Vill att du ska må bra!♥

2010-07-14 @ 00:27:58
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback