IT´S SO PAINFULL

Trodde verkligen inte att detta skulle hända. Mår helt jävla skit. Kommer att bli en sömnlös natt. Ja som vanligt kan man säga. Smärtan river i hela min kropp. Sitter här och ångrar saker jag inte han göra tillsammans innan hon dog. Visste ju att detta skulle hända, men man känner sig för lat, sen tror man att det kommer andra gånger man åker och hälsar på. Men fan heller så kommer cancerhelvetet och besegrar allt. Fick inte ens tacka för den underbara kvällen jag fick i en biosalong för att se den underbara filmen Eclipse. Tror inte att jag kan tacka henne tillräckligt för att hon har funnits vid min sida och kämpat sig för att kunna fira både jul, nyår och sen min underbara systerdotters dop.

Vad livet ska vara orättivst jämt.




Kommentarer
Wiilow [foto tankar känslor]

Å jag vet inte vad jag skall skriva eller säga. Så hemskt.

Men nu är hon en ängel som ser dig och beskyddar dig. Hon vill inte att du ska vara ledsen ( men jag vet, svårt att tänka så)



Trodde först det var en han....du skrev nog feli första inlägget....



Men du vet att du ALLTID ka RINGA, MAILA; SMSA komma hit.



♥♥♥

2010-07-09 @ 03:32:10
URL: http://wiilow.blogg.se/
Mollymus - bloggar från Uppsala

Tack! :) Vad kul att du gillade det jag skrev! Skönt att kunna nå fram med det jag ville få sagt! :)

Hoppas allt är bra med dig? Kramar

2010-07-09 @ 12:13:49
URL: http://mollymus.blogg.se/
Mollymus - bloggar från Uppsala

Åhh :( jobbigt. Förstår dig ändå, det är inte lätt.

Kramar

2010-07-09 @ 13:03:12
URL: http://mollymus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback