IT´S NEVER STOPS

Tårnarna bara rinner vill inte sluta. Får dessa hemska panikattacker också. Jag önskar man kunde känna sig lite starkare men hela jag är så svag. Vill bara vakna upp och veta att det bara är en ond dröm. Men sen slår verkligheten till. FAAAAAAN vill bara utrota denna jävla cancer. Borde inte finnas alls. Cancern besegrade även min kära morfar, går inte en dag utan att jag tänker på honom också. Kan fortfarande höra ljudet av syrgasmaskinen och se alla slangar överallt. Känna doften från sjukhuset. Smärtan i bröstet blir bara större och större. Ibland känner jag mig så mesig och grining. Vill inte att folk ska uppfatta mig som gnällig hela tiden. Finns ju så många som har det värre. Men kan inte hjälpa detta just nu. Försöker verkligen vara stark också. Går inte att kämpa emot just nu. Allt bara rinner av mig. Minns så tyligt sista gången jag såg dig i livet var på min systerdotters dop, var så underbart att se dig då, men kände redan då att snart är det slut. Du var så fin men ack så svullen, det smärtade i mig att se hur du led. Men du var så stark och kämpade dig igenom allt. Du log, skrattade och orkade umgås.


Tack för att ni finns mina underbara vänner. Ni vet vilka ni är.... Kommer aldrig att glömma er.




Kommentarer
Wiilow [foto tankar känslor]

du kan ALLTID ringa mig om du bara behöver prata eller bara skrika hur dåligt du mår....



Att gråta är ju bra sägs det....jag förstår din saknad....



2010-07-11 @ 02:24:42
URL: http://wiilow.blogg.se/
Wiilow [foto tankar känslor]

Jävla cancer ja....fy varför ska det finnas. Hade vi haft en gud så skulkle han inte ta ifrån oss alla vi älskar hela tiden. Vi skulle inte få må dåligt då.........



Andas och tänk att det inte händer något med dig. Tänk på hur du andas, brukar hjälpa.



lova att du ringer om du känner för det......jag svarar

2010-07-11 @ 03:07:52
URL: http://wiilow.blogg.se/
Thakock

Usch så hemskt! Det är inte alls roligt att förlora någon! =(

Jag vet hur det känns!

2010-07-11 @ 08:49:10
URL: http://briadlover.blogg.se/
Ellinor

Vet att det inte hjälper så mycket att säga det men jag förstår dig precis. Cancern har tagit min mormor, morfar, gammelfaster och moster hittills nu har även min halvmorbror blivit diagnostiserad nu och den verkar ha spridit sig för långt för att kunna stoppas. Jag hatar allt som har med cancer att göra, den förgör allt den får i sin väg, inte bara de den dödar utan alla i deras närhet också!



Sånt här är svårt, om du skulle behöva prata så skriv bara. Jag vet som sagt hur det är, och man är inte gnällig när man bearbetar något så svårt!



Ta hand om dig! Kram

2010-07-15 @ 23:34:22
URL: http://trulyme.blogsome.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback