WHY CAN´T I FEEL HAPPY

Är så trött på att ha ont, men de kommer förhoppniingsvis att bli bättre ska ju till läkaren på Onsdag då får jag veta om de är något att oroa sig för.

Känner mig inte heller så pigg har haft huvudvärk sen i går kväll. Nu börjar den komma tillbaka igen. Sen känns de som man håller på att bli sjuk också fyyyy vad jobbigt vill inte bli de, ska ju träffa Helena i veckan någon dag.


Får hoppas att man slipper bli jättesjuk bara.
Känner en stark ångestkänsla som vanligt hatar det. Vill inte känna de, Ska passa på att prata med min läkare också om denna utredning som ska göra, Hoppas hon kan hjälpa till med de, eller om de bara är psyk som gör de.

Hatar verkligen denna känsla man har hela tiden, om att allt känns hoplöst, ensamt på dagarna, alla vänner som man så gärna vill kunna träffa oftare. Men de känns ofta som jag bara är i vägen och att dom har annat att göra istället för att träffa mig. Jag hoppas jag har fel i det.

Har en klump i magen och en stark oro och rädsla när de gäller min kära faster som är sjuk.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback