TRÖTT OCH HÄNGING

Har varit och hälsat på familjen i går till i dag. Var helt oki, träffade min syssling hennes mamma och syster som var och hälsade på hemma hos mamma, mina systrar och deras barn. Åt god brunch som mamma fixade.

sen på kvällen så var jag och mamma barnvakter åt Lovisa min lillasysters dotter, var mysigt, men man sover inte så himla bra där, för hon pratar mycket i sömnen och sätter sig upp och skriker ibland.

Men hon är så söt och glad, hela tiden börjar prata mer och mer nu med. sen min andra systerdotter ska  snart fylla 6 månader och hon är ju så söt också, börjar prata men mest med massa ljud och så.

Kollade stjärnorna på slottet med mamma också, Sen på söndagen vaknade man tidigt såklart, åt frukost umgicks med Lovisa och syrran hemma hos mamma. Hälsade även på en vän som fått barn  så trevligt de var, blev bjuden på fika. Men nu är man hemma kom hem vid 20.00. Nu är man trött, seg, ont i kroppen, ja de är tufft blir alltid så när jag har varit borta och precis kommit hem, Har så ont i magen också, som alltid huvudet värker så ska ta en Ibumentin nu tänkte jag. Den 27 Januari ska jag till läkaren så jag hoppas att dom kan hitta något när de gäller min värk och huvudvärken, sen om jag för hoppningsvis kan få en sömnmedecin och ångestdämpande medecin



Kommentarer
Emma Damm Drawings

Åh tack så hjärtligt :-) Här kan du se hur du beställer ett linne av mig: Ha en superfin vecka. http://emmadamm.blogg.se/category/plagg-till-salu.html

2010-01-18 @ 13:00:31
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Linda

SV: Okej. Vad tyckte du då? Ska du till läkaren på min födelsedag? :P Lycka till! Kram

2010-01-18 @ 13:14:52
URL: http://imheretostay.blogg.se/
Josefine Foto-tankar & Känslor

Hej!

Men tack fining =)

Jag redigerar dig en dag, har lite mkt nu med fotojobb osv..



Men det lät som det var rätt oki ändå. Jag förstår din hemlängtan. Men usch att du låg på sjukan när du var liten...inget allvarligt hoppas jag?



Massa KRAMAR

2010-01-18 @ 15:54:34
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback