PAIN PAIN

Sitter nu och ser på Spider Man 3 på Canal+.  Har fortfarande så ont i kroppen hela tiden, spänner i hårbotten mycket också har ju ett sår där nu. Har ett stort tryck över bröstet nu går inte att komma ifrån. Önskar man kunde göra något på dagarna men ORKAR INTE DE. Vet att de låter slött men de är verkligen inte lätt detta nu. Har svårt att somna ordentligt nu också eftersom min medecin till natten är slut. Får ju vänta ett tag innan jag kan förnya receptet igen. Huvudet värker hela tiden, inte bara utanpå utan inne också. I morgon börjar sambon jobba också, kommer att bli ensamt och trist då. Känns som att man är dubbelt så gammal i kroppen än vad man är också.


Sen är jag så rädd för att få cancer fy fan alltså, Du ska veta att jag tänker på dig min älskade morfar som lämnade livet pga den förbannade jävla cancern som hade spridit sig.

FAN FAN.

Vill inte fortsätta så här.......




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback