MYCKET VÄRK OCH ÅNGEST

Ja har varit hos min läkare i dag, det gick väll sådär hade önskat att jag kunde ha fått nattmedecin med, Men de fick jag inte för de ska psykiatrin hjälpa till med. Skumt har fått utskrivet av henne förr.

Ibland känns de som att hon inte förstår min smärta, Har ju mycket ont i rygg, nacke axlar och huvud väldigt ofta.
Blir lätt yrslig med. Har fått magkatarr igen med, gör så ont när man trycker på magen. Nu sitter jag med jättemycket värk i nacken.  Fick medecin för magen iallafall sen fick jag recept på kortison till hårbotten.

Det värker även i själen är så orolig för min älskade faster med. Sen mår jag sååå dåligt när jag ser mig själv i spegeln är så smal, och kläderna passar inte längre dom som nästan var lite små i sommras sitter som ett tält på mig nu.

Varför skulle jag drabbas av den jäkla biverkningen av medecinen. Trodde verkligen att jag skulle kunna gå upp i vikt utan att ha massa vätska och svullnad i kroppen.


Usch måste verkligen ringa till psykiatrin här hemma, det tar verkligen emot när de gäller att ringa folk. vet att de måste göras, men får så mycket ångest av de. Sitter just nu med kraftig värk i nacken och börjar känna av yrsel.

Vill verkligen inte ha ångest, sen måste jag också be psykiatrin om ångestdämpande medecin men de får man ju aldrig. SUCK!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Mezza

Hej!



Jag har flyttat min blogg!

Finns nu på:

http://mezzasblogg.blogspot.com/



Kram!

Mezza

2010-01-27 @ 20:40:04
URL: http://mezzasblogg.blogspot.com
Jessi Fox

åh.. tack! :)

2010-01-29 @ 11:51:45
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Sanne

Ja dessa jävla biverkningarna som vi få dras med tillsammans med medicinerna!!

Det är förjävligt.

För nu 3år sedan gick jag upp 30kg på 14dagar pgav biverkningarna.

Har lyckats gå ner 20kg å har nu 7kg kvar innan jag är nöjd.

2010-01-29 @ 15:23:16
URL: http://www.metrobloggen.se/svartavingar


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback