MÅSTE MÅSTE

Vaknade med ångest som vanligt.. Mailade vårdcentralen igår om att jag behöver hjälp med min värk och såren och att jag tappar hår hela tiden. Jag hoppas dom kommer att svara mig fort. För jag vet att jag borde ringa egentligen men har verkligen jättesvårt att ringa sådana samtal men vet att jag måste komma över de hindret.

Har köpt lite garn så ska försöka ta mig i kragen och börja sticka lite för de är en bra sysselsättning jag har.
Fan också att jag missade mitt möte innan jul med läkaren på psykiatrin här hemma. Hoppas att jag kan få en ny tid för behöver få denna utredning gjord snart för är helt säker på att jag har bipolärsjukdom och de vill jag få fastställd.

Så jag kan få rätt medecin och behandling sen är jag så
ledsern för  att jag blev nekad hjälpen i Uppsala....

Men ska fan ta mig dit ändå på något sätt



Kommentarer
Patsy

Hej, låter jobbigt som tusan. Hoppas verkligen att de kan ta dig på allvar så att du kan få en diagnos.

Jag måste också prata med någon inom psyk känner jag, mår inte så bra.

Fick länken hit ifrån din sida på Helgon, vi pratade lite där.



//

Patsy

(patsydarling på helgon)

2010-01-12 @ 14:35:40
URL: http://2barnsmorsa.blogspot.com
Josefine - foto, känslor & tankar!

Hej=)

tack...ja det är jobbigt.

Hoppas du får en tid nu...allt kommer bli bra ska du se.

Massa Kramar

2010-01-12 @ 14:44:29
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback