HMMM

Nu har ju blogg varit nere ett tag, sitter ju uppe länge på nätterna, och då märkte jag ju att de inte gick att komma in på bloggen, blev inte glad måste jag säga, Men nu när bloggen äntligen är igång så har dom ändrat den. tycker faktiskt att de ser mer krångligt ut, man kan lixom inte se namnet på den som har kommenterat. Se så är de svårt att se när man får en ny kommentar, Ibland så funkar de inte att skriva inlägg heller.

Måste säga att jag gillade den gammla designen mest, var mycket enklare då.. Jajaja man får väll se om man vänjer sig,

Ajaj vad ont de gör var ju iallafall hos läkaren i går, trodde dom skulle veta exakt vad de var,men fick ju göra prover och läkaren trodde mest de kunde vara reumatiskt. Hmmm ibland känns det inte som att hon tar mig på allvar, Sen tycker jag att det är deras skylldighet att hjälpa till att kontakta psyk,  men även psyk borde ju skicka ut en ny kallelse till mig med. För mår verkligen inte bra. sitter med ångest och de trycker över bröstet



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback