TILL PSYKIATRIN I MORRN

I dag har man varit duktig ringt till psykiatirn här hemma, trots att de är sååå jobbigt och får ångest av de. men de behövdes verkligen, måste ju få komma och få hjälp, och att utredningen kan komma i gång, har väntat så länge på detta. Måste också be om sömnmedecin med så jag kan somna ordentligt. Jag hoppas de kommer att gå bra, förhoppningsvis så följer min kompis Jenny med om hon hinner de såklart. För jag vill verkligen ha sällskap dit.

Hoppas ockås att jag kan få veta hur de gick med proverna som togs hos läkaren. För vill ju ha något som kan dämpa in fysiska värk som jag har hela tiden. Kan de inte bli vår snart också denna ständiga kyla får mig att må ännu sämmre än vad jag gör nu.


Kommentarer
Molly

Tack så jättemycket :)

2010-02-02 @ 21:02:35
URL: http://molkan.se
Josefine- Foto-Tankar & Känslor

Men vad duktig du är gumman, du ringde och tog tag i det! BRA♥

Hoppas verkligen att du kan få prata ut om det som sker inuti dig så att säga...



Åhh jag mår inte heller så bra=(



bläää



TAck -jag vet, du är underbar!!

2010-02-02 @ 22:47:36
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback