STRUL MED MOBILEN

I går var man i Uppsala med Jenny hon ville ha sällskap och jag ville komma ut lite så jag åkte med henne i går. Gick först till 3 butiken för att försöka laga min mobil, trodde först de skulle gå med att bara uppdatera den men tydligen inte så fick lämna in den och låna en telefon som jag inte ens känner igen namnet på. Men det är bättre än ingen alls.

Handlade lite på New Yorker med jag och Jenny har jättesnygga collegetröjor med dragkedja hon har en svart och jag en vit med jättefina glitter vingar på ryggen.

Åt buffe på kinaresturang sen var gott. så gott med kinamat, vi hade jättetrevligt skrattade mycket och försökte få fason på mobilen jag fick låna. Sen gick vi till sjukhuset och de gick bra de med. Shit vad folk de var som åkte med tåget i går pga att tåget var försenat vi han ju med de vi inte trodde vi kunde åka med heller. Åt middag tillsammans hos Jenny och Erik sen var trevligt men det blev tidigt hem. Klantade mig mycket också råkade spärra mitt abonemang när jag skulle ringa angående kostnadskontroll som jag ville ta bort sen klickade jag fel,


hmmm men de har ordnat sig nu ringde kundservice i förmiddags när jag vaknade iallafall


Kommentarer
Jennie

Hej !

vad fin blogg du har ;)

allt bra idag ?



Kolla gärna på min videoblogg, och skriv vad du tycker om dagens outfit :D



puss & kram

Jennie <3

2010-02-25 @ 13:04:05
URL: http://jennieduvet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback