ORKAR INTE MER NU

Hela kroppen värker vill bara skrika rakt ut, tårarna bara rinner vill inte sluta blir helt yr av detta, smärtan i bröstet vill inte försvinna. Måste försöka andas lugnt men går inte paniken kommer starkare och starkare. Är alldeles yr i huvudet vet inte vad jag ska ta vägen. Alla tankar bara flyger runt i huvudet. Kan inte tänka klart. Magen värker  är så jävla trött på detta. Sitter nästan och skakar i hela kroppen saknar er så otroligt mycket tänker på dig min älskade faster jag kan inte tänka på vad som kan hända om du inte klarar detta. Gör så ont i hela bröstet vad ska jag göra snälla hjälp mig.



Kommentarer
Cornelia

jag läser och vill mest bara skicka en cyberkram.

2010-02-17 @ 16:00:48
URL: http://tussitussilago.blogg.se/
Nathalie

Hejhej , har frågestund på bloggen.

Kika gärna in ;)

Kram

2010-02-17 @ 16:16:10
URL: http://nathaliezz.blogg.se/
Wiilow

hej gumman!

Men du är jätte vacker! Vad glad att du är smal. Tä'nk du har en pojkvän och han älskar dig för den du är! både ut och insidan!



Usc jag förstår dig precis med den där jävla ångesten, paniken och rädslan.

Jag tänkte på det här med medicinerna- man får en så hög startdos och kroppen blir nästintill chokad. Kan du dela medicinen? Skulle jag vara du så skulle jag ta mindre dos...oavsett vad läkaren säger! Så gör jag alltid. Vad heter din medecin?



Massa Stora Kramar!

2010-02-18 @ 00:13:26
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback