NU ÄR MAN HEMMA IGEN

Ja nu är man hemma så skönt att vara de, Är alltid kul att komma bort lite men är alltid bäst hemma faktiskt

Vi hade de jättetrevligt, sov på hotell 2 nätter jättefint hotell, god frukost, men var inte kul att sova dåligt första natten var katastrof, vaknade flera gånger under natten vände och vred på mig, var helt öm i nacke och rygg när jag vaknade hade svårt att röra mig också. På lördagen träffade vi mina systrar och deras barn på Stads museeumet i sthlm var trevligt åt god lunch där, Gick runt lite och kollade, Vi bestämmde oss sen för att äta middag tillsammans hemma hos lillasyrran blev tacos, sen mysa framför melodifestivalen med chips, dipp och grönsaksstavar, Var väll några bidrag som var bättre än förra lördagen.

Blev inte så jättesent till hotellet sen, var så trött också, sov lite bättre andra natten. Men har fortfarande jätteont i rygg nacke axlar och knäna hela tiden. har ju gått mycket med. I dag så träffade man storasyrran fikade lite och hade de trevligt, hennes dotter är så söt. Men tror att jag fick ett blodsocker fall också, när vi satt på ett cafe, hade ätit lite av en bulle och sen helt plötsligt så drabbades jag av yrsel, illamående trodde jag skulle spy men klarade mig från det. Sen blev jag väldigt trött efter det. Tryckte i mig lite vätska och sen kändes det bättre, Men har känt mig yrslig i några dagar nu med.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback