HOPPAS OCH TROR

Mår fortfarande inte bra alls. är helt matt i hela kroppen. Mår illa av den förbaskade medicinen jag äter nu. Har så tråkigt och ensamt också, har fått pengar i dag iallafall men har fått betala räkningar usch usch inte kul alls.

Vill så gärna göra saker träffa folk men orkar inte det. Känner mig så rädd för massa saker att man inte är tillräckligt omtyckt och sånt som jag redan har skrivit här i bloggen. Vill så gärna åka in till stan med mina vänner, shoppa gå på bio m.m men känner mig så orkeslös så ibland tror jag att ni tröttnar på mig hela tiden. Jag önskar att jag har fel för vill inte förlora er mina underbara vänner ni vet vilka ni är.

Rätt åt mig om ni vill ta avstånd från mig men jag hoppas och tror att jag har fel nu....


Kommentarer
Malin

Jag tror inte dom tycker illa om dig! gör dom det är dom inga riktiga vänner ju!!

Får man fråga vad du mår dåligt över?

Take care!!!

2010-02-18 @ 13:28:09
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/
Malin

SV: Okej, såg det nu när jag läste om dig här i profilen!

Jag vet hur det är! Men det som inte dödar härdar, jävligt uttjatat uttryck men sant! eller som jag brukar säga lifes a bitch but I can be bitchier!!!

Får man fråga vad det var som gjorde att du blev dålig?

själv gick jag in i väggen pga anorexia och för mkt jobb,plugg med mera och har som bieffekt av att gå in i väggen fått en diagnos Paniksyndrom.

2010-02-18 @ 15:44:15
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/
Malin

SV: Samma här, dom tog ekg och kolla hjärnan och sånt, men det var inget, utan då hade jag panikångest som sen gick över efter mobbningen slutade, sen gick det riktigt snett, blev allvarligare med anorexian och jag jobbade sönder mig och tränade dygnet runt och åt en knäckemacka o ett ägg om dagen så det var som bäddat för att ja skulle kollapsa vilket ja gjorde och som straff för att jag blev så dålig fick jag paniksyndrom med agorafobi! men jag försöker att se allt positivt, jag ser det som att jag har min prövning i livet nu och att allt kommer bli bra och att min tid kommer komma! =)

2010-02-18 @ 16:28:04
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/
Wiilow Foto- Tankar -Känslor

JAG stannar- likaså dina vänner! Riktiga vänner stannar i evigheter och förstår!



Jag hoppas verkligen att du kommer må bättre och bättre...det vill jag att du ska! Och det kommer du.



Glöm inte att du är såååååå värdefull för sååååå många! FÖR MIG ÄR DU 1000000% +

2010-02-20 @ 01:15:30
URL: http://wiilow.blogg.se/
Moncler Coats Women

abercrombie paris
doudoune canada goose femme
moncler outlet uk
uggs sale
moncler outlet uk
canada goose parka
moncler men
ugg pas cher femme
doudoune canada goose pas cher
Canada Goose Victoria Parka
Hollister Doudoune
Canada Goose Chateau Parka
Tees Hollister grafico
Christian Louboutin Bridal
UGG Sienna Miller Bottes
peuterey donna
abercrombie milano
woolrich outlet
piumini moncler outlet
ugg outlet
peuterey prezzi
ugg prezzo
woolrich uomo
moncler uomo
ugg italia
outlet woolrich
ugg scontati
abercrombie milano
peuterey donna
abercrombie outlet
piumini peuterey
ugg scarpe
woolrich uomo
moncler outlet milano
abercrombie outlet
outlet woolrich
ugg scontati
woolrich parka
giubbotti peuterey
abercrombie milano orari
woolrich prezzi
stivali ugg
woolrich uomo
spaccio moncler
abercrombie milano orari



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback