1 FEBRUARI

ja allt är som vanligt hela tiden. Sitter och fryser jättemycket trots att man har en hel mysdress, och raggsockor på sig. Brrr varför kan inte de bli varmare nuuuuuu. Hoppas jag kan få svar på blodprovet snart såå jobbigt att bara gå och vänta. Sen skulle jag ta mod till mig att ringa till psyk men min mobil funkar inte pga kostnadskontrollen som inte vill försvinna, tydligen så drar de ut på tiden. I går sa dom att de skulle ta ca 24 timmar. För jag hade tänkt att jag skulle ta bort den kontrollen men suck får man väll vänta lite mer då. Kan inte göra något med mobilen nu.

Sen måste jag lämna in den för reparation fan vad allt ska strula då. Mobilen är ju inte gammal alls ju.
Är något fel med minneskortet det försvinner ibland från mobilen. Orkar inte hålla på att öppna luckan och ta ut de hela tiden och sen sätta tillbaka de.


har så ont i huvudet hela tiden och i rygg, nacke och axlar hela tiden orkar inte med detta måste få svar snart. Sen tycker jag att psyk kan väll också skicka ut en till kallelse för jag måste ju få hjälp hos läkare och sen få bli skickad till ett bra ställe där jag kan få en ordentlig diagnos...

satt och kollade på filmen I taket lyser stjärnor tidigare i dag och den är sååå sorlig fick sån otrolig sorg och saknad i kroppen när jag såg den. Bara högg till i bröstet hela tiden.


Kommentarer
Emmelist

kul att du vill vara med i dagens blogg! drar finalisterna imorgon bitti som sagt ;)

2010-02-01 @ 17:10:27
URL: http://emmelist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback