VÄRKER ÖVERALLT FY

Så man där igen med all denna värk. Fy inte kul alls. Värken blir också värre när det är sämre väder ute. Har kännt av den i dag och huvudet med. Skulle ha ätit lunch med Jenny på byn men blev inte så pga vädret. Så man satt hemma i sin ensamhet igen nu när sambon jobbar igen. Jag hoppas att det kan bli bättre väder så det blir lättare med värken. Måste också försöka ringa psyk i veckan och klaga lite på att läkaren hos dom, inte har tänkt på att kontakta mig igen för att följa upp hur det går med nya dosen och så. Skulle ju nämligen öka dosen enligt honom.

Men när jag var hos min husläkare så tyckte hon absolut att jag skulle minska dosen pga att den är alldeles för hög, fick ju maxdosen, verkade inte min kropp klara av. Så får väll se hur det går. Men måste ringa om att få mer nattmedecin för det går inte att lägga sig vid 4 på morgonen hela tiden. Var nu ett tag sen hade medecinen hemma.

Försökte att lindra smärtan med ibumentin men den hjälper inte usch usch för detta alltså. Rädd för att det ska vara något igen med lederna.


Kommentarer
F R I D A-what it's like to be me

-bra och bra.. nja.



varför har du ont?? du behöver inte säga om du inte vill. har nyligen hittat din blogg, så förlåt om du skrivt det tidigare och jag inte läst det.

2010-08-05 @ 01:13:44
URL: http://fridamarklind.blogg.se/
Jessi Fox

lilla vän! vart är det du har ont nånstans?? om inte zon eller ibumetingel funkar kan du ju alltid testa tigerbalsam :)

2010-08-05 @ 17:24:47
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Wiilow [ foto tankar & känslor ]

jobbigt.



Jag hinner inte just nu då jag har mycket andra fotojobb.

Men vad menar du för bild? Den på dig och robert var väl den jag skulle göra? eller har jag missa!

2010-08-06 @ 21:24:16
URL: http://wiilow.blogg.se/
Wiilow [ foto tankar & känslor ]

Tack älskade du!



Ja, nu vet jag ang bilderna som ledsna du...

Ska försöka göra dem så fort som möjligt,=)



KRAMAR

2010-08-08 @ 03:08:57
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback