MINA UNDERBARA SYSTRAR

Älskar mina underbara vänner jag har. Ni är så underbara. Vet inte vad jag hade gjort utan er. Vet att ni har det såå svårt och tungt nu i era liv. Jag hoppas att allt kommer att bli bättre, ni ska veta att jag finns här för er så gott jag kan. Ni har fått mig att vilja tro och hoppas på att livet kommer att bli ljusare.  Jag vill inte heller vara en börda för er så jag hoppas att jag inte är det. Med er kan jag prata om allt, luta mig mot och söka tröst, skratta med er så tårarna sprutar av glädje och inte bara av sorg. Ni är mina underbara tjejer som nu även är mina systrar så som det känns inne i själen.

Älskar er Jenny och Sofia




Jag och Sofia



Jag och Jenny en gammal bild. Så svullen man var i ansiktet där usch




Kommentarer
Angelica

Hmm varför var du så svullen i ansiktet? (som du själv skrev att du var)

2011-05-24 @ 11:53:45
URL: http://ejlila.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback