PANIC,PAIN AND PARTY

Ja man mår som man förtjänar från i lördags. Men var väldigt trevligt hemma hos Sofia åt gott mumsade på kräftor, räkor, västerbottenostpaj, vitlöksbröd, m.m. Var jättetrevligt att träffa Charlotte också var längesedan.

Jag och Patrik gick till Sofia vid 17 tiden. Lite senare gick grabbarna över till Erik och Jenny för att ha lite killkväll med film och öl.

Medans vi tjejer var kvar hos sofia. lyssnade på gammla godingar, drack midori med mjölk. Gick senare ut på brorsans blev lite dans. Men jag sa till mig själv tidigare på kvällen att jag kommer att ha ont i morgon. Det hade jag så rätt i. Har så grymt ont i nacken och ryggen. Kan knappt röra mig svårt att gå. Benen värker med, Men det får det vara värt, är van vid att ha ont.


Trots att man hade det grymtkul så kan inte ångesten gömmas den är så stark och den går inte att bara trycka bort.
Hatar denna oro, panikattackerna  som kommer. Trycket över bröstet känns som någon trampar på en.

Hatar denna ovisshet att inte veta hur det blir för mig med försäkringskassan nästa år.
Nästa helg är det begravningen som jag verkligen mår skit av, Kommer inte att delta men smärtan och sorgen finns framme hela tiden.  Hatar att sorgen är sååå stark och smärtan blir bara värre och värre. Önskar att man hade gjort
något i dag men kunde verkligen inte göra det. Smärtan tog över all min energi. Vet att folk har det mycket värre än mig men kan inte hjälpa att många gånger känns allt så hopplöst.



Här är en bild av oss alla tjejer.


Kommentarer
Anonym

Vilken god middag!

Fast jag har svårt att gilla räkor haha, men det ser så trevligt och festligt ut. Däremot VB ostpaj, blir aldrig less på hur mkt jag än äter ;)

2010-08-23 @ 10:10:07
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Jennifer

Hej

Tävlingen om sminkkitet från ELF avslutas imorgon, så kika in då och kolla om du vunnit. Så länge har en ny tävling kommit upp, vinn ett paket NOKA - en vettigare form utav viktminsking. Tävla gärna :-)

2010-08-23 @ 18:56:48
URL: http://jenniferabb.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback