MÅSTE BÖRJA LYSSNA

Vet att jag inte bloggat på länge här. Ber om ursäkt för det men jag mår inte bra alls. Har inte mycket ork i kroppen, värken vill inte försvinna heller, känner mig som en 85 år gammal tant. Kan fortfarande inte äta normalt. Försöker att göra det Är det enda min läkare kan säga att jag ska försöka att äta mer för att försöka få tillbaka aptiten. Men sällan det är ju det jag gör försöker hela tiden. Värker i hela huvudet, nacken axlar skulderbladen och ner på ryggen. Gör så ont, Blir ju inte bättre att man har fått smärta i låren och knäna igen också.

Vill ha tillbaka lite av sommaren en stund till är ju bara i början av Augusti. Är bjuden till min morbror som kommer från USA han fyller 50 år. Ska firas i Sthlm men, känner verkligen inte att min kropp orkar åka ner dit, men vet att jag kommer att få dåligt samvete för detta, vet inte hur jag ska göra. Men måste ju lyssna på min kropp också.

Försöker att lindra smärtan med Ipren men det hjälper itne alls. Läkaren kände ju knappt på min rygg och nacke där jag sa att det gör ont.


Kommentarer
Jessi Fox

håller tummarna för att du börjar må bättre snart... om du vill ha nån utomstående som lyssnar så är jag skitbra på det! :)

2010-08-11 @ 12:17:27
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
amanda

fin blogg :)

2010-08-11 @ 17:36:01
URL: http://aamandar.blogg.se/
Wiilow [ fotografi känslor & tankar ]

Jessie är jätte bra! å en fin tjej!



tack för ditt sms, men det kändes inte kul att läsa :( vill ju att du ska må bra!

2010-08-11 @ 18:01:41
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback