MÅNGA TANKAR SOM BARA FLYGER

Ja så sitter man uppe länge igen. Men jag har nämligen varit på kräftskiva hos Sofia tillsammans med Patrik, Jenny, Charlotte. Var jättegott med kräftor. Blev lite räkor med och Patrik hade gjort en jättegod västerbottenost paj. Ångesten håller i sig väldigt länge nu. Sitter och har ont i magen, hatar att få magkatarr hela tiden. Har även så ont i kroppen. Kommer att ha ondare för har rört mig mycket dansat och så. Men får bita ihop. Måste försöka göra det.


Hatar att må så här, fy fan för ångesten, känner av så mycket sorg, smärta och man vill bara gråta. Tårarna har inte varit långt borta, försöker att vara stark för min familj och mina vänners skull, men snart går det inte längre. Kroppen klarar inte mer nu. Vill bara att det ska bli slut på allt mitt lidande och smärta som bara växer sig starkare hela tiden.

Nä ska försöka att sova, hoppas man kan klara av det också.



Kommentarer
Matilda

Gott med kräftskiva!

Fast.. egentligen gillar jag det inte hahaa, men det ser som festligt ut ;)



sv. Okej, nej inget slår ju the twilight saga! ;)

2010-08-22 @ 12:19:39
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-08-22 @ 14:27:09
URL: http://millahoman.blogg.se/
Yasmine

Månadens blogg tävling, hoppas du vill vara med :)



www.yasminemagnusson.blogg.se

2010-08-22 @ 21:54:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback