TUNGT I HUVUDET

I dag har man haft besök av Jenny hennes dotter Love. Therese. Edwin och Linda kom på besök också jättetrevligt att träffa henne med. Love och Edwin är så söta önskar att de hade varit lite sol i dag med, har känt av huvudvärk tror det beror på vädret brukar få huvudvärk då när de är åska i luften. Hade tänkt att grilla i dag men blev ju tuvärr sämre väder med regn så vi stekte i stekpannan istället blev gott de med blev potatissallad till. Har varit trevligt i dag men huvudvärken sitter i fortfarande, nu sitter jag och Sofia och tittar på Twilight vet inte hur många gånger jag sett den nu men den är så underbar, längtar som en tok till Eclipse kommer på bio i sommar. I morgon kväll kommer Patrik hem också. Hoppas han har de trevligt. Man saknar honom mycket, tänker mycket på min faster med som har de väldigt jobbigt nu med allt. Önskar att man kunde få må bra någon gång. Hatar den ständiga väntan på att få ett läkarutlåtande för att ansöka om pengar från försäkringskassan igen. Känner på mig att de kommer att ta tid denna gång med. Men har fått mer nattmedecin iallafall så nu kan man sova ordentligt iallafall. Får se vad som händer i helgen. Har inget planerat iallafall.


Kommentarer
Wiilow Foto-Tankar & Känslor

Förstår att det är jobbigt med din faster:(

Skönt att nattmedicinen fungerar gumman.

Mm, försäkringskassan är så sega=/ å jobbiga.



Kramar

2010-04-17 @ 23:37:51
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback