KAN SNART INTE LITA PÅ MIG SJÄLV

Har så ont i magen hela tiden, har haft de till och från men i går kväll efter maten blev de som kramp i magen igen fick som hugg hela tiden. Gör så ont förstår inte vad som kan vara fel. Har sån ångest också tårarna bränner i ögonlocken hela tiden. Känns som att jag alltid gör något fel blir bara sviken gång på gång vet inte varför är det något fel på mig vad gör jag för fel. Kan inte tänka klart hjärnan går på högvarv nu hela tiden. Allt går bara runt runt hela tiden. snart blir de väll kortslutning i hjärnan för mig. Vill inte bli sviken hela tiden orkar inte mer nu, kommer att gå under snart. Kommer snart att få magsår om de ska fortsätta så här


Kommentarer
jessica

men lilla gumman....jasså så där kan du ju inte gå runt och må/känna....det är INGET fel på dej......jag lovar och jag vet ju inte vad som har hänt när du säger sviken heller:( men jag sänder tusen styrke kramar till dej:):)

2010-05-01 @ 15:17:53
URL: http://oliversmamma.spaces.live.com
Wiilow

Jag svarar samma som Jessica, och det är INGET fel på dig!



Gumman....

2010-05-02 @ 22:37:34
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback