JAG HOPPAS VERKLIGEN

Har så ont i ryggen och magen hela tiden, hatar mensvärken vill inte ha de alls. Önskar man slapp denna värk hela tiden. blir ju bara värre också under mensen. Men har ju alltid ont i ryggen annars men nu sitter värken också nere i svanken och de är den förbannade mensen. Men brukar bara ha den några dagar som tur är men usch vad jobbigt de är. Längtar till imorgon då man ska försöka glömma allt elände och umgås med tjejerna ha de trevligt.


Saknar dig Helena vi måste ses snart och de ska vi göra också. Lovar de
Söta Therese jag vill verkligen inte att vi ska gå åt olika håll kommer att kämpa som en tok för att allt ska bli bra igen och de ska de bli också. vi kommer att hitta på så mycket tillsammans skulle inte klara av att leva om ni båda försvann från mig.


ÄLSKAR ER ALLA MINA UNDERBARA TJEJER



Kommentarer
MimmiNea

Riktigt fin blogg!

2010-04-08 @ 17:32:21
URL: http://mimminea.blogg.se/
FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Tjaba! Du vet väl tv-serien ''House''? Nu blir tv-serien ett spel som kommer ut den här månaden. Jag har lagt några bilder på spelet på min blogg, gå gärna in och kommentera vad du tycker hur spelet kommer vara och ifall du kommer vilja köpa den :)



Här är direkt länken till inlägget: http://ferhat.blogg.se/2010/april/house-house-md.html



Tack ska du ha! ;)

2010-04-08 @ 17:35:46
URL: http://ferhat.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback