ORKAR INTE HA DE SÅ HÄR

Har suttit och tittat på Svenska hollywood fruar på tv. Tycker de är kul att se på, men samtidigt väldigt överdrivet ibland alltså, Min favorit är Maria faktiskt. tycker hon verkar mest normal om man säger så.

Synd att jag missade Ensam mamma söker i går, men får se reprisen när den kommer.. eller på tv3´s hemsida.

I morgon ska jag träffat Tessan också ska bli trevligt igen. På onsdag ska jag på uppföljningssamtal med Arbetsförmedlingen landstinget och försäkringskassan. hoppas de går bra, vill ju gärna ha en arbetsträning men jag är för trött, orkeslös, orkar knappt baka längre som jag älskar att göra. Så jobbigt att de ska vara så.

Men jag hoppas att de kan bli bättre för min del
. Orkar inte ha ont i lederna och må så här dåligt inget kul alls.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback