MÅNGA TANKAR

Var jättegott med lax och potatisgratäng. Nu är man så trött har huvudvärk som vanligt. Sen känner jag av min magkatarr usch usch inte kul att ha de. I morgon ska jag och patrik på bio tänkte se En sommar med Göran har hört att den ska vara bra, och jag måste titta på sånt som är roligt annars mår jag bara dåligt och vill verkligen inte känna av ångest, Ibland känner jag mig inte önskvärd heller känns ibland som att man bara gör fel och så. Har så dåligt självförtroende, har så lätt för att bli sårad också. vet att jag är en mespropp men kan inte hjälpa att man inte är frisk innombords.

Jag ska vekligen bli frisk och kunna vara glad och stark snart igen.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback