HAR ONT SOM VANLIGT

Nu är man så trött och seg som vanligt, har verkligen känt av värken mycket nu dom senaste dagarna började med när jag var i Gävle i fredags tror jag de var. med therese hade jätteont i benen, fötterna och ryggen höll på att ta livet av mig kändes de som. Sen har de fortsatt under helgen med. inte kul alls. Men samtidigt har det varit en bra helg. att man träffade familjen också. Känner mig så knäpp ibland att jag inte orkar göra något speciellt på dagarna är bara så trött och känns hela tiden som ett tryck över bröstet jämt.


Kommentarer
Sessan

Hela din design speglar verkligen din personlighet älskling <3

2009-09-21 @ 23:07:00
URL: http://mikasha.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback