DAG PÅ STAN OCH SEN MIDDAG

Ja i dag har man varit först i Skutskär och sen Gävle med Therese var jättekul, vi gick och åt lunch på Bali resturant alltså de blev kinamat så gott de är. Sen gick vi ner på stan strosade runt i gallerian. Jag köpte en jättefin munkjacka på H&M den är lila och man kan vända ut och in på den, Sen lite fina saker till mina systerdöttrar älskar att handla till dom. så de blev lite smått och gått. Sen köpte jag lite ansiktsvård på cubuc som ansiktissarvetter, ansiktisvatten m.m

Sen på kvällen så mötte jag upp Patrik och Erik utanför affären, Till middag blev det hämtmat från torino jag åt en god sallad och dom andra pizza. hade de jättetrevligt hos dom som alltid. Kollade lite på tv och så.

När man kom hem så tittade man såklart på filmen Dirty Dancing är så himla bra den filmen.

I morrn blir de fest med kräftor mums mums. så vi kommer att åka till Malmköping hela lördagen kommer sen hem på söndag.



Kommentarer
Erica

Lät mysigt.. =)

2009-09-19 @ 18:51:33
URL: http://faithhopelove.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback