MYSA I KVÄLL

I dag blir de lungt som vanligt har ätit kina mat. var inte fel de, men nu har jag ont i magen jävla magkatarr. vill inte ha det... Gör så ont sen är det itne bra att äta stekt och grillad mat, jag som älskar grillat men de är inge bra för magen då. Helst ska man ju äta kokt mat. Hoppas de ska gå över snart. Blir nog att vila i kväll och se någon film. ska ju till Sthlm i morgon för att gå på Twilight träff. Jag hoppas de blir trevligt också.




Här är min underbara systerdotter Lovisa hon är en riktigt gullunge.




Kommentarer
jessica

hej stumpan...smsa mej imorron när du har postat iväg mobilen....du har pengarna på ditt konto på tisdag morron...kram kram

2009-10-25 @ 20:48:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback