MYCKET I HUVUDET

I dag har jag varit hos psykologen och en kvinna från arbetsförmedligen. Var ett tufft möte verkligen. Pratades mycket om mitt utseende att jag är så smal. Sen om min barndom och sjukhusvistelsen, mina matvanor m.m

Var mycket i huvudet när jag gick hem. Min psykolog tyckte de är ett under att jag kan röra mig och inte svimma pga att jag inte äter ordentligt. Så nu ligger man med huvudvärk och är trött Vill ju gå upp i vikt och äta ordentligt. Så jag kommer nog att få komma till ätstörningsenheten i Uppsala. Så nu har jag mycket i huvudet.



Kommentarer
Michaela { Foto & Webbdesign

det låter inte bra kära du :/

varför kan du inte äta? :/

2009-10-20 @ 09:53:35
URL: http://soeticz.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback