HALLOWEEN

Nu sitter man ensam hemma, sambon åkte för ungefär 2 timmar sen till Uppsala ska på kryssning med kompisar, jag fick ju följa med men jag blir så sjösjuk trots att jag tar på mig mina åksjukeband. Har varit med förr men de har varit jobbigt då blir ofta illamående och kan inte tänka klart.. Är rädd också för att de ska hända något. Men jag kommer att få sällskap i kväll och natt av Therese för hon är så snäll och kommer hit. Klarar inte av att vara ensam på kvällen usch vill inte tänka på de. Ja så är de alla helgons dag, kommer att tänka mycket på min älskade morfar, farmor och farfar sen så klart min kära farbror som lämnade livet tidigt i ålder. Gör så ont i mig när jag tänker på det.

Hoppas ni får en skön helg iallafall.




Kommentarer
Erica

Tråkigt att mår illa på havet.. :(

2009-11-01 @ 15:12:42
URL: http://faithhopelove.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback