BARA ATT KASTA BORT

hmmm  börjar bli trött på detta nu, har varit de länge nu, men man blir ju aldrig bra äter fortfarande medecin för min magkatarr, och har jätteont i nacken och axlarna hela tiden. känner mig som om jag är mer än dubbelt så gammal som jag är. Det är väll bara att slänga mig på tippen snart så man tillslut ruttnar :( Ska snart träffa Therese iallafall det är inte fel de, har saknat henne, saknar mina andra vänner med, träffade ju Linda i går jättetrevligt, saknar Helena med som jag ännu inte har träffat men vi har såååå mycket genensamt.


Får ständig huvudvärk och har ångest hela tiden, går nog inte en dag när jag är fri från den. tur att jag har min insomningsmedecin för de går så mycket lättare att somna på kvällarna nu. I kväll ska jag se Bonde söker fru och Greys Anatohmy med, älskar den serien. Men min favorit är fortfarande true Blood längtar till säsong 3 kommer ut tror de är i sommar.




Kommentarer
Erica

Bra att du har lättare att somna nu iallafall.. =)

2009-10-29 @ 17:24:24
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Wiilow Foto - Tankar & Känslor

Ska fixa lite på designen med!



Säg mig vilka färger vill du helst ha?



2010-06-03 @ 22:55:15
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback