VARIT HOS THERESE

Ja har varit hos Therese i från i går till i dag, vi bakade lussekatter och pepparkakor, hade de mysigt, åt pizza, kollade på en jättebra film som heter Magdalena systrarna riktigt bra och gripande var de, lekte också med Natalie också. Tog ett par timmar att baka allt också men de var de värt. Bakar ju med kesella i degen också. Så blir de riktigt gott. Var mysigt att komma hemifrån lite också. Åt god middag hos henne med var riktigt gott med älgkött och ris med grönsaker. Men de är skönt att komma hem också måste jag säga, så fint med alla ljus i fönsterna

Nu är det snart ny vecka igen och man blir ensam på dagarna :(


Kommentarer
Maria

Gud vad jag känner igen mig i ALLT du skriver. Jag tog mig tid att läsa dina inlägg (under "jag"-fliken) för jag visste att du känner/känt som jag kan göra, som jag gör just nu. Därför kändes det så skönt att veta att man inte är ensam, för jag känner mig otroligt ensam ibland. Ibland har jag lust att gråta för minsta lilla. Snacka om att dina tonår i skolan var som mina... jag blev retad för att jag var så smal, vilket jag fortfarande är. Idag är jag stolt över det, men värre var det då. Jag skrev nog till dig om det här tidigare, i somras då jag upptäckte din RP-blogg. Jag läser ju även den bloggen kontinuerligt som du nog märkt... det är så synd att man inte bor närmare varandra, fast jag vet att vi knappast känner varandra, men ändå... angående New Moon, haha, jag fick typ också andnöd i biosalen. Man fattade inte att man äntligen skulle få se filmen!

Ha e trevlig kväll! Sköt om dig



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback