MÅSTE FÅ ETT LIV

Förstår inte varför man ska må så som man gör, nu när man har sett världens bästa film, men jag gör de ändå, vet inte varför, känns hela tiden som ett stort tryck över bröstet, Har svårt att somna nu pga att jag inte har min medecin längre måste få ett nytt recept på den. Sen ska jag den 1 december till ätstörningsenheten i Uppsala hoppas de kommer att få mig att äta igen alltså då menar jag ordentligt, och kunna få tillbaka aptiten, sen att få tillbaka min ork och vilja att göra saker med. Nu sitter man ju bara hemma på dagarna gör inget förutom att man har datorn som tröst det är de enda man gör tuvärr, Saknar att kunna säga att nu åker jag in till stan eller nu tar jag en promenad men sånt händer sällan faktiskt. Är också trött på att se folks blickar när man är ute. Känns som att man vet vad dom tänker, om man är sjuk för är ju så mager, väger ju mindre hela tiden, mina kläder börja sitta lösare och lösare nu på mig, Hatar min sjukdom att man ska brottas med depressionen, ångesten hela tiden. Vill ju också att de ska bli en riktig utredning så får man veta vad mer man lider av, vet ju att de inte bara är depression, för jag har ju svårt att komma i håg saker, utföra vissa saker, svårt med matte, huvudräkning, svårt att koncentrera mig, sen inlärningen, ibland så kan jag försvinna in i en egen värld, i några sekunder, märker ofta att jag kan sitta och stirra på något och vara helt borta och sen komma tillbaka till verkligheten igen.




Kommentarer
AF

åh, så otroligt jobbigt att folk ska stirra. man kan inte rå flr en sjukdom men ändå är folk så korkade och okunniga att det är det enda dom förmår sig göra.. :/ jag håller tummarna för dig tjejen, och hoppas att du snart mår bättre och blir lite gladare!

2009-11-22 @ 01:12:56
URL: http://actingfoolish.blogspot.com
LAJSEIY

ah såg den i natt! helt underbar :D det tyckte dock inte min kille :(

2009-11-22 @ 17:16:13
URL: http://lajseiiy.blogg.se/
Sara

Å, jag känner så oerhört väl igen mig i mycket av det du skrivit! Ingen aptit, svårt med koncentrationen, svårt att få saker gjorda.. Titta gärna in på min blogg :)



2009-11-26 @ 15:27:50
URL: http://allalivetssidor.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback