BRRR KALLT

Brrr vad kallt de är ute, märks att det är höst fy vad jobbigt hatar hösten, känner ju tuvärr av depressionen mer och mer då. Inte kul att titta ut och de bara är mulet och blåser. Har fått så ont i nacken med på höger sida. Magen är ju som vanligt har magkatarr ena dagen och andra dagen magknip. Ont i kroppen med. Skulle haft en tid hos reumatologen för några dagar sen, men blev sjuk så jag fick avboka de, hoppas jag får en ny tid där snart.

sitter med långkalsonger  under byxorna och fryser ändå. På Lördag så ska jag och Patrik träffa familjen ska fira mig och Emma syrran fyller på torsdag och jag nästa vecka. Men mamma och pappa är upptagna nästa helg så de får bli nu på lördag istället. Hoppas de blir trevlig.t


den 14 november ska jag ha födelsedagsfest för vänner så de ska bli jättekul hoppas jag




Kommentarer
Sessan

Älskling, den är så sjukt snygg!! Jag skall försöka hinna fota den under veckan. Favoritfärgen och doften var heelt underbara, amazing! Får man fråga vad parfymen heter? Det känns som att jag bär med dig varje dag nu.. Älskar dig<3

2009-11-03 @ 22:12:50
URL: http://mikasha.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback