BAKA I MORRN

Ja i dag har de varit som vanligt faktiskt. inge kul alls med andra ord. Har kollat på Harry Potter filmen den nyaste nu, och den var ganska bra en har sett bättre Harry Potter filmer faktiskt. Min favorit är ju dock hemlighetens kammare med Robert Pattinson. Har ätit gott i dag iallafall blev fläskkotlett potatisgratäng och bea sås.

I morgon ska jag till Skutskär och hälsa på Therese vi ska baka massa lussekatter och pepparkakor hade vi tänkt, Var jättelängesen jag var hos henne. Saknar mina vänner väldigt mycket också. Vill så gärna se New Moon igen med, så hoppas någon vill gå och se den med mig vet iallafall att jag ska se den både med Linda och Helena någon gång.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback