VARFÖR SKA MAN HA DE SÅHÄR

Ush mår inge bra alls, i går kväll så var det jättejobbigt, är helt slö och har ont i huvdet nu haft det i flera dagar nu. Orkar inget alls, Innan jag skulle gå och lägga mig i går så blev jag helt yr illamående och svimmfärdig, så jag fick vänta med att gå upp från soffan för att jag var helt kallsvettig och mådde illa. Mår fortfarande illa i dag med, vet inte varför jag gör de. Jag vill ju må bra och vara pigg men jag är långt ifrån det nu. Ska ju arbetsträna i morrn också måste verkligen försöka gå dit men jag är så slö  hela tiden. I dag har jag bara tagit de lugnt orkar inte mycket alls.




Kommentarer
A

Ja, vad finns det och inte bli förälskad i???

2009-07-06 @ 20:37:57
URL: http://icycold.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback