ORKAR SNART INTE

Mår fortfarande dåligt, och de är inte bara pga min allergi, utan det rivs upp massa sår i själen nu. Saknar min morfar så otroligt mycket, Kan inte få bort honom från näthinnan när han låg på sjukhuset med alla slangar och syrgas.

Sen känner jag mig ofta värdelös, orkar inte göra något nästa, tårarna är inte långt borta just nu. Är helt seg, har huvudvärk sen i går. Mitt hjärta brister snart, ångesten gör sig påmind hela tiden. Känner mig värdelös, Jag är osäker, och väldigt skör inombords men försöker att visa en glad Johanna utåt, men de är inte alltid så lätt, Önskar man kunde ut och resa också, men de kommer säkert aldrig att hända. Min bröstkorg känns så tung  och det är ett tryck över bröstkorgen hela tiden, som om någon sitter på den. Vet snart inte vad jag ska göra, Min medecin hjälper inte som den ska, Jag har ingen aptit som jag hade förut när jag fick en ny medecin men den orsakade tuvärr en hel del biverkningar, den gjorde att jag gick upp 20 kg på bara några månader. Den gjorde att jag fick bättre aptit, men nu har jag fått sluta med den, och fick då testa en annan men den hjälpte inte heller, så nu har jag bara min vanliga som inte heller verka hjälpa. Nu har jag börjat gå ner i vikt med, är så orolig för att jag kommer att gå ner mer och mer hela tiden. men jag försöker att äta mat, men min magen lurar hjärnan att den är hungrig men sen när jag ska äta så får jag knappt ner något. vet inte vad jag ska göra ...

Orkar snart inte  med detta.




Kommentarer
alec

gumman du orkar..finns här..

2009-07-03 @ 05:18:43
URL: http://alecstar.blogg.se/
Jenny

Låter nästan som du skulle lida av anorexi eller något sånt... Hoppas du får hjälp

kram

2009-07-03 @ 06:31:57
URL: http://ranu81.blogg.se/
Randy

Usch vad jobbigt, hoppas att du mår bättre snart =)

2009-07-03 @ 11:26:27
URL: http://www.randys.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback