MARKNAD OCH TRÄFFAT FAMILJEN

Nu är man hemma kom hem i går kväll, Har varit i Malmköping sen i tisdags, var mysigt att träffa familjen och sen såklart lilla Lovisa som är min kära systerdotter. Hon är sååå söt och charmig verkligen. Sen var de Marknad fredag lördag och söndag.


Har också blivit moster igen sååå glad min storasyster födde en flicka i söndags morse. Hon är så söt och gullig.

Gick alla 3 dagar tillsammans med Patrik. där uppträdde på kvällen sen Kevin Borg i Fredags, sen i Lördags var de Nordman och på Söndagen såg man Sven Ingvars. Var mycket trevligt att gå omkring där men samtidigt var de
Men hade svårt att gå för att min pappa tog bort mina fula stortånaglar för att dom var för fula och naglarna ville inte släppa utan dom växte på varandra hela tiden. Hittade mycket fint också på marknaden. som ex  en jättesnygg collegejacka som de står rasta på ryggen, kokostoppar, chips, maknadsgodis, harembyxor, plastpåsar till soptunnan, grillgaller, massa småsaker för 10 kr styck, glödbröd, korv.


Mamma fyllde också år i Lördags så vi firade henne med sång och tårta på morgonen. sen god middag på kvällen.

I torsdags var vi på Parken zoo i eskilstuna tillsammans med syrran Lovisa och syrrans kompis, var jättekul märks att man inte har varit där på säkert 15 år.... mycket som är förändrat, häftigt med massa djur från olika värdsdelar.


sen gick vi en sväng på Tuna park som ligger precis vid parken nästan, det är ett stort köpcentrum, så där köpte jag två plagg på gina tricot och sen ett skärp, och en lång topp på cubus... och en bikini på gina med, för att jag hade råkat tvätta min så den gick sönder.

 


Kommentarer
Linda

Ja förstår det,kramisar;)

2009-07-28 @ 17:05:50
URL: http://hummingbird.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback