LÖRDAG

Ja i dag har de åskat och dundrat ute, var skönt med lite regn tycker jag lättare för oss som har pollen allergi.

Sen är de så kvavt ut med.. Får så ont i huvudet med när de åskar ute usch usch. Jag och Patrik var hos våran kompis Jenny som fyller år i dag, var trevligt, vi köpte ett present kort till henne på droppen det är en parfym affär. Brukar inte mycket fint där.

Var trevligt att träffa henne lite och hennes familj. Hennes barn är så söta. Men i kväll blir de lugnt här har fortfarande huvudvärk så jag och patrik ska äta lite godis och chips och kolla på någon bra film blir det nog.

Får se vad det blir bara




Kommentarer
niki

det ska du inte göra gumman , jag hopaps att du kan börja må bättre snart :/ kram

2009-07-05 @ 09:52:04
URL: http://niczue.blogg.se/
aweza

hejhej, besök gärna min blogg :)

2009-07-05 @ 13:34:20
URL: http://heyyaavvett.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback