KING OF POP R.I.P

Nu sitter man här med helt röda och svullna ögon, Satt och kollade på minneshögtiden med Michael Jackson,
Inte förrän nu kunde man fatta att han är borta. Blev mycket tårar och man tänker så mycket på hans barn, speciellt när hans dotter skulle prata mina tårar bara sprutar och jag bryter i hop helt alltså. Jag kommer alltid att älska honom och hans musik den fick mig på gott humör, han var också min stora idol när jag var yngre, kommer aldrig att glömma konserten man var på 92 på¨stadion i Sthlm. Kommer aldrig att glömma honom sen så fyller han också på samma dag som min pappa gör. Känns väldigt tugnt nu riktigt tugnt.... Sitter och kollar på hans konsert " Dangerous tour"

Mina tårar vill inte sluta rinna heller.

R.I.P MICHAEL JACKSON THE KING OF POP




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback