SÅ ÄR DE LUCIA

Ja i dag är de Lucia dagen, önskar att de kunde snöa lite nu längtar till Julen det är min favorithögtid, får mig att må lite bättre när jag är med familjen och mina systerdöttrar.Usch har ont i huvudet hela tiden. vill inte gå över kommer lixom och går hela tiden. Så ensamt på dagarna också vill så gärna hitta på saker, fika, träffa vänner, shoppa, men för det så måste man ha pengar och ork. Förstår inte varför de ska vara så sen känns de så jobbigt när man får nej till den hjälpen man behöver och för att man nekas pga att man inte bor i Uppsala. Men måste få hjälp vill ju ha min diagnos också

Försöker sitta och njuta av 3:de advent nu men inte så lätt hela tiden



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback