MAGEN OCH HUVUDET GÖR SÅ ONT

Usch har fått ont i huvudet och magen nu, inte kul alls. vet inte varför heller. Hoppas de går över snart också. I kväll ska jag Therese och Roger äta Taimat, Therese säger att det inte är starkt alls. så jag ska testa de i kväll får se hur de går, Tydligen så finns de vissa maträtter som är starka. Och några som inte är de, Sen får man hoppas att magen ger med sig, orkar inte att ha de så med att inte kunna äta ordentligt det tär på en både psykiskt och fysiskt med.

Får se vad som händer i kväll också blir lungt som vanligt antar jag också





Kommentarer
Therese

Japp jag är bra på att tvinga folk till saker hahaha nejdå! Men skönt att komma ut en stund när man sitter still annars ;-)



Hoppas magen o huvudet känns lite bättre snart iallafall..



2009-12-05 @ 23:33:09
URL: http://allstarfighter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback