DENNA LÅNGA VÄNTAN

Mår inte så bra i dag heller, fortfarande mycket som snurrar runt i huvudet, Men är såklart skönt att de är på gång med en utredning, men antar att det kommer att ta lång tid också. Känner mig ju sååå ensam på dagarna som vanligt, Blir ju inte bättre när de är mörkt så tidigt, Hatar verkligen att ha ångest får kämpa för att klara av den, ofta känns de som att någon stampar på bröstet. Får hjärtklappning och yrsel ofta också.

I helgen ska jag till Therese ska bli skönt att komma bort lite iallafall. Sen på Söndag så visas världens bästa film här i Tierp igen. Nämligen New Moon vill se den igen, så finns de någon som vill göra mig sällskap skulle jag bli riktigt glad.




Kommentarer
Maria

Tyvärr använder jag inte MSN, har du facebook? Jo, det känns alltid bra att prata med någon som känner likadant... Hoppas du får en bra dag! Sköt om dig! Kram/ Maria



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback