ÄTIT JULMAT

Ja i dag har man varit hos svärföräldrarna och ätit lite julmat, för vi ska ju inte fira jul med dom, Blir ju Åre för oss. Var trevligt tycker jag. God mat och fina klappar redan. Ska bli mysigt att träffa familjen snart, kommer bara att bli en lång resa upp som vanligt, Hoppas allt klaffar med tiderna och när vi ska byta tåg. Saknar mina systerdöttrar väldigt mycket. Har så ont i huvudet hela tiden, nu sitter man och kollar på Pirates of the Caribieen vet att de inte är rätt stavat men ni förstår nog. Hoppas jag slipper tjat och stress när jag är uppe i Åre de brukar bli de, och de klarar jag inte av med mitt psyke måste jag säga, är för ostabil i själen för de. Vet att mamma brukar tjata mycker iallafall.

Får se hur mycket skidåkning de blir men de kommer bara att bli trevligt att träffa familjen, har ju ont i leder och muskler med.



Kommentarer
psykos

Ha en fin jul underbara du!

2009-12-20 @ 13:56:22
URL: http://psykosblogg.blogg.se/
Kajsa

fin header ! (:

2009-12-20 @ 18:53:38
URL: http://norrlandskusinerna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback