SHOPPING OCH AKUTEN

I går var man i uppsala med Therese var jättetrevligt shoppade lite och åt på Burger King.. Var ett tag sen man var i Uppsala

Jag köpte en present till min syrra sen till hennes lilla dotter. handlade ett par jeans och en topp på Bik Bok. En luvtröja på newYorker. Var väldigt tråkigt väder också.. Men sen när vi skulle ta oss hem så fick vi stressa väldigt mycket för att hinna med tåget, var så halt också av all regn så jag snubblade precis utanför stationen, landade på höger axel, och fick handen under mig... fan vad ont det gjorde, fick direkt suddig syn, vinglade in på stationen, fick ta stöd av en pelare. sen minns jag inte att Therese ledde mig till en bänk blev alldeles svettig och yr, fick lägga mig på bänken en snäll kvinna kom fram och erbjöd sig att hjälpa till, hon gav mig vatten, då kändes de genast bättre kunde titta ordenligt och började frysa i stället hackade tänder.. Är så tacksam att Therese var med mig då... Sen mötte vi patrik på stationen hemma, åkte direkt till Akuten fick vänta i 1 1/2 timme ungefär, blev undersökt, sen fick jag komma tillbaka och rönka den. så var där i morse för att få den rönkad.. dom hittade inge fraktur men fingret är stukat så nu är det jobbigt att behöva skriva med vänster hand och har 2 fingar ihop tejpade. har fortfarande ont och är trött och matt...




Kommentarer
Linda

*SV: Tackar gumman! :) Ingen bild på nya lillskruttan? Kram*

2009-08-20 @ 16:39:55
URL: http://lindastar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback