FICK BESÖK I GÅR

I går fick jag besök av Therese och Natalie, var jättetrevligt. Vi grillade flintastek och pommes. Sen gick vi en stund till lekplatsen med Natalie.... Hon tyckte de var jättekul att leka. Sen tog vi de lite lungt skulle se filmen I skuggan av värmen som är en jättebra film verkligen. Men de tog sån tid för lilltjejen att somna så det blev ganska sent att man gick och la sig. Men de var väldigt trevligt att träffa underbara  Tessan igen har inte träffat henne på ett tag nu faktiskt. Jag hoppas de blir snart igen. Sen saknar jag min underbara vän Linda också jag hoppas hon har det bra och kan få må bra som hon är värd.

Älskar båda mina tjejer Linda och Therese. I dag har man bara tagit det lungt umgåts med Tessan och Natalie innan dom blev hämtade... I dag har de regnat och varit mulet men hoppas att värmen kan hålla i sig nu ett tag till


Kommentarer
sessan

Jess, det är super bra med mig darling! Klart jag har hunnit bada sötnos, har du gjort det ngt?



Me miss you very very very much!

2009-08-12 @ 13:52:07
URL: http://mikasha.blogg.se/
Linda

Åh så gulligt skrivet! Saknar dig vännen. Måste ses en snabbis nu när jag kommer hem på permis. Kram

2009-08-14 @ 22:07:21
URL: http://lindastar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback